ביטחון עצמי במכירות

איך לנהל תהליך
מכירה אפקטיבי

להפוך כל שיחת מכירה לסגירה בטוחה, מתוך ביטחון, בהירות ושלווה פנימית

עלות הקורס

1,870 ש"ח

מה לומדים?

איך להוביל ולנהל תהליך מכירה עוצמתי ויעיל, עם ביטחון מלא בעצמך ובמוצר שלך, בלי להרגיש דוחפת או מתנצלת. קורס מעשי ועמוק שנותן לך את כל הכלים הפסיכולוגיים, הפרקטיים והרגשיים לסגור יותר עסקאות.

1

הצעות מחיר שנסגרות
איך לכתוב הצעת מחיר מושכת, אפקטיבית וברורה –
כולל תבנית מוכנה ודוגמאות חיות מהשטח.

איפה זירת המכירה שלך?
איך לזהות איפה הכי נכון לך למכור – בטלפון, בפגישה או בדף מכירה – ואיך למקסם כל "זירת מכירה" לפי המוצר והקהל שלך.

2

שיחות מכירה אפקטיביות איך לנהל שיחות מכירה בקלילות, להתמודד עם שאלות לא צפויות, ולהוביל את הלקוחה לסגירה – גם כשהיא "לא משתפת פעולה" עם התסריט שלך.

3

למכור בלי להרגיש דוחפת
איך להפוך את תהליך המכירה לנעים וטבעי, לחזק את הביטחון העצמי,
ולבצע פולואפ בלי להרגיש "נודניקית".

4

הסרגל הפסיכולוגי
איך לזהות איפה הלקוחה שלך נמצאת בתהליך קבלת ההחלטות, כדי להוביל את השיחה בצורה יעילה, לחסוך זמן ולסגור יותר עסקאות.

5

שלבים קריטיים בשיחת המכירה
מה השלבים שאסור לפספס בשיחה, איך להוביל בצורה טבעית, ואיך לגרום ללקוחה להבין שהמוצר שלך הוא הפתרון האידיאלי עבורה.

6

המשולש שמשפיע על כל מכירה: מוכר, מוצר ולקוח
איך למקסם כל חלק במשולש הזה, להבין איפה אפשר לשפר ולנהל את השיחה בצורה בטוחה, מדויקת ושלווה.

7

להתמודד עם התנגדויות
איך לזהות, להבין ולענות להתנגדויות של הלקוחה
בצורה נעימה, משכנעת וטבעית.

8

"יקר לי!" – 8 תשובות מנצחות
איך להבין לעומק מה הלקוחה מתכוונת באמת,
ואיך לענות לה בצורה אפקטיבית שתוביל לסגירה.

9

"אני צריכה לשאול את בעלי"
איך לענות בטבעיות ובביטחון לשאלות הנפוצות ביותר –
בלי לאבד את עצמך בשיחה.

10

איך להוביל את הלקוחה לסגירה?
איך להפוך את ההתעניינות למכירה בפועל,
לעזור ללקוחה להחליט ולסגור מיד במקום.

11

פולואפ חכם ומכובד
איך לעשות פולואפ יעיל בלי להרגיש שאת "רודפת" אחרי הלקוחה,
כולל סימולציות ודוגמאות מעשיות.

12

התמודדות עם לקוחות שלא סגרו
איך להתמודד רגשית ומקצועית עם לקוחות שלא סוגרים איתך,
להבין מה לשפר ולהרגיש טוב עם התהליך.

13

תיעוד וניתוח שיחות מכירה
איך לתעד ולנתח שיחות מכירה של עצמך כדי לשפר את אחוזי ההמרה ולקבל תוצאות טובות יותר בכל פעם.

14

העסק שלי נועד לעזור לאימהות להצליח בהנקה ובס"ד לסלול את הדרך להנקה מוצלחת, בריאה ורגועה.
ב"ה עזרנו כבר לאלפי אימהות.

אצלי החלק של המכירות היה המשימה שנדחית. חששתי מהמכירה כי זה תחום אחר לגמרי מאשר מה שאני מכירה ואוהבת לעשות.
החשש היה בעיקר מ'לדחוף' או לאבד את הרגש הטבעי ואכפתי כלפי המטופלות שמגיעות אלי.
היה גם חשש להגיד את המחיר שאני חושבת שמגיע על הייעוץ ולכן התחלתי ממחיר ממש מתחת ל- 0.
כשבעצם פה אני לומדת לתת את מה שיש לי ולא לדחוף. שזה שינוי מבורך ומדהים בעיני.

עוד שינויים לטובה –
ב"ה אני יודעת שהייעוץ שאני נותנת והמענה – הוא בהחלט מענה אמיתי והוא שווה וגם התמחור בהתאם
גם הביטחון בשיחה כבר מורגש יותר ובע"ה אני בטוחה שהקורס ימשיך לתרום לי עוד.

מהיכרות עם דבורי , הקורסים מועברים בצורה מאוד ברורה,
גם למי שלא דוברת את השפה 'השיווקית'.
דבורי מביאה לך את  כלים מעולים, מפרגנת לך שתצאי עם הטוב ביותר שלך,
החומר מסודר, ברור, מעניין – ומעשי.

אני מאמינה שבכל תחום, כשאת רואה שהצלחת כבר לא צריך לשכנע אותך.
בברכת סיעתא דשמיא ופרנסה בנחת וביישוב הדעת!

 

אודליה כהן, אחות ויועצת הנקה VIP

אני דבורה גבאי, מאמנת לבחורות רווקות בשידוכים בתהליכי ליווי אישי. 

אני עוזרת לבנות חכמות, מוצלחות…
שמשום מה בשידוכים משהו נתקע,

לסלול את הדרך הברורה למציאת בן הזוג
ובלי להתפשר על מה שחשוב להן.

כשהגעתי אליך דבורי, אמרתי לך שהחלק הקשה שלי הוא סגירת עיסקה וגם שיחות פולאו- אפ. (היה לי ידע בסיסי במכירות)

אבל  ההדרכה המפורטת והמעשית,
סידרה לי את הראש ובעיקר שינתה לי את כל תהליך המכירה

הבנתי איך עובד תהליך מכירה באמת.
מה גורם ללקוחה לקנות ודווקא אצלי
מתי נכון להציע את המחיר
ומתי ההנחה לא תעבוד
איך לא לפחד ולטפל נכון בהתנגדויות.
בקיצור, א"א לפרט כאן הכל על רגל אחת

אבל בפועל,
אני מצליחה ב"ה להציע את המחיר שלי
בביטחון, ובאופן הנכון.
ובס"ד לסגור תהליכים במחירים 
שגם הלקוחות מרגישות שזה שווה את זה.

ממליצה בחום לכל מי שרוצה להרוויח יותר

ולכל מי שבעיניה 'מכירות' זה החלק הפחות אהוב עליה בעסק 

ורוצה לעשות את זה עם יותר ביטחון ואש בעיניים.

דבורה גבאי, איתך בדרך הכלה

הקורס מלא בבהירות ושלבים מעשיים מדויקים

בעקבות הקורס אני יודעת מי מתאים לי לעבוד איתו ובעיקר מי לא …

הוא בהחלט שווה את המחיר, כי הוא נותן בהירות בתהליך נורא מבלבל ומתסכל אם לא יודעים איך לנהל אותו.

שרי ברנשטיין, ניהול משרדי אישי למטפלים יועצים ומומחים

שמי מיכל חיים ואני יועצת ומטפלת רגשית מעבירה תהליכים לחיים יותר מספקים חיים עם רוגע ושלווה מבפנים, בקיצור נותנת כלים לחיים מלאים.

האתגר הגדול שלי היה ליידע את העולם מה אני נותנת לכן בין היתר עברתי את הקורס של דבורי כהן הקורס פתח בפני את העולם השיווקי
למדתי איך וכיצד לגשת ללקוחות מה כדאי או לא כדאי לעשות או לדבר. ואפילו איך לפנק שתהיה הרגשה הכי טובה בלי לפגוע בשכר שלך.

בעקבות הקורס הגיע אלי לקוחה שהצהירה 'שאין לה כסף' לכן היא קבעה פגישה ראשונה וביטלה מחוסר תקציב
(היא עדיין לא קיבלה הצעת מחיר) אך אחרי תקופה שהמצב החמיר היא הגיעה לפגישה ראשונה בה בין היתר דיברנו על המחיר (שאחרי הקורס כמובן הוא מתומחר טוב..) דיברתי בביטחון ולפי הכללים של הקורס ולא האמנתי היא פשוט סגרה.

אז אם את מתלבטת תדעי שהקורס שווה כל שקל הוא מסביר בצורה ברורה צעד אחר צעד איך למכור בצורה נכונה,
נותן לך ביטחון במכירה, וכך אחוזי הסגירה גדלים, ולא רק שאת מכסה את הקורס את מרוויחה הרבה יותר.
כששני הצדדים גם את וגם הלקוחות יוצאים מרוצים.

מיכל חיים, יועצת ומטפלת רגשית

דבורי יקרה. 

רציתי להודות לך על הקורס הקצר והממצה שהקנה אסטרטגיות מכירה
שכל פרט בו היה משמעותי, מעניין ורלוונטי.
לא מילה מיותרת ולהיפך.. השארת טעם של עוד… 

עובדה שזו היתה הבקשה בשעה האחרונה לקורס. – רוצות עוד!
את משדרת מקצועיות, יחודיות, ידענות ושליטה בחומר ,עדינות עם אסרטיביות .
החשיבה בעקבות הקורס שינתה את פניה וקיבלתי כלים אותם אשנן ואלמד ובס"ד יהיו לעזר רב ולהצלחה.
אהבתי!    מאחלת לך המשך מוצלח וכל טוב. 

יעל אלבו, יועצת חינוכית

שמי תמר בר חנין, בעלת עסק לתכנון עיצוב פנים המתמחה בשיפוץ בתים דירות יוקרה מבני ציבור ובתי כנסיות.

השתתפתי בסדנת המכירות של דבורי, והחוויה הייתה פשוט מעוררת השראה! הסדנה נתנה לי כלים מעשיים ותובנות חדשות .

ממה במיוחד נהניתי? דבורי יודעת לשלב ידע מקצועי עמוק עם גישה קלילה, נעימה ומעצימה.
האנרגיה שלה מדבקת, והאופן שבו היא מסבירה מושגים מורכבים בצורה פשוטה הופך את הכלים ליישומיים מהרגע הראשון.

למי שמתלבטת אם להזמין סדנה כזו או לרכוש את הקורס הדיגיטלי של דבורי על מכירות, אני יכולה לומר בביטחון מלא: אל תחשבי פעמיים!
ההשקעה הזו תחזיר את עצמה במהירות, כי הכלים שתקבלי יעזרו לך לסגור עסקאות בקלות ובטבעיות.
דבורי היא מנטורית נדירה, ואני ממליצה עליה בחום.

תמר בר חנין

השתתפתי בסדנת מכירות שלך ונשארתי עם טעם חזק של עוד.

ואני ממש מקווה שיביאו אותך לסדנת המשך (:

הסדנה היתה מרתקת, מעשית, פרקטית ברמה הכי ברורה, רק נשאר לנו ליישם.
אני מרגישה ששיחות המכירה שעשיתי השבוע הגיעו ממקום מדוייק יותר, וגם הניבו תוצאות ב"ה.

מעל הכל, קיבלתי ממך אומץ לארוז את חבילת הליווי שלי בצורה שתהיה לי רווחית יותר.

אני גם מציעה כרגע תהליך ליויו כחבילה בסיסית עם ארבעה מפגשים, וגם העליתי את המחיר.

בשיחות המכירה שהיו לי השבוע דיברתי בביטחון, והצגתי את ההצעה שלי בצורה שגרמה לצד השני לחשוק בו.

תודה ענקית!! מקווה שניפגש שוב בהמשך הדרך.

שירה אזולאי, צעד לבריאות, יועצת לאורח חיים בריא.

לדבורי היקרה!

אני חנה מן ההר, מאיירת מקצועית לספרי ילדים, עיתונים,
וכל תוכן אחר שרוצים להפיח בו חיים.
אוהבת לשלב בציורים יצירתיות, בסגנון נעים ומלא חן, ושימת לב לפרטים הקטנים.

אזזזז דבר ראשון תודה ענקית!
השיעורים היו מרתקים והוסיפו לי המון,

הרגשתי שהספקנו לקבל הרבה מאד חומר למרות שהיו רק 2 מפגשים.
השינוי הכי חשוב שקרה לי שבעיקרון אני מאד לא אוהבת(!!!) שיחות מכירה,
והיום אני דווקא מחכה שיתקשר לקוח להתעניין 🙂

כי אני מרגישה שיש לי כלים מסודרים לניהול נכון.

נהניתי במיוחד שהצלחת לתת לכל אחת התייחסות אישית והתאמה לצרכי העסק שלה,
למרות שהיינו קבוצה מכובדת.

הידע והניסיון הרב שאת מביאה איתך מאד ניכרים, ואת מצליחה לפשט תהליכים בצורה מאד ברורה.

ממליצה מאד על הסדנה!

חנה מן ההר, מאיירת מקצועית לספרי ילדים, עיתונים ותוכן

אני אישית הכי נהניתי מכך שאת אישה משלנו מדברת בגובה העיניים ללא התנשאות פרקטי ומעשי

מה ששיניתי בעסק שלי כלומר צריכה לשנות דחוף זה בשיחות את השלב של הצעת המוצר ובניית סמכות 

עד היום חשבתי שמי שמתקשר כנראה רוצה לקנות אחרת למה הוא התקשר…….. לא חשבתי שאני צריכה "לשכנע" על המוצר  

ולא הבנתי למה חלק מהלקוחות נעלמים…….. ובקורס הבנתי את התשובה הברורה.

המלצה שלי שיש לך הרבה מה למכור ושווה לקנות את הקורסים שלך

תודה רבה על הכל ממש נהנינו!

רבקה יוסף, פרפקט, קונדיטוריה וקייטרינג חלבי

למדתי אצל דבורי בקורס מכירות שהביאו לנו במתנס מטעם מט"י
קיבלנו חומר ברמה גבוהה מאד!!!

במשך שני שיעורים היא הספיקה חומר שהיה יכול להתפרס על 5 מפגשים לפחות
המון תוכן, דוגמאות, שיתוף המשתתפות

כל בעלת עסק בקבוצה קיבלה מקפצה בתחום שהיא מתעסקת איתו, החומר שהיא העבירה פשוט חלש על כל התחומים,
החל ממכירת מארז דונאטסים ב100 ש"ח ועד לליווי אדריכלי בסכומים של עשרות אלפים

רשמתי לעצמי הרבה משפטים שדבורי אמרה במהלך הקורס כדי שאוכל להתרגל להכניס אותם לשיחות המכירה שאני עושה

מקווה בעז"ה שאצליח להתקדם עם המידע שקיבלתי ולהגדיל לאט לאט את יחס ההמרה של שיחות המכירה
תודה והרבה הצלחה.

אפרת אלטמן, מנהלת מקומון

דבורי יקרה,

השתתפתי בסדנא של שלך על מכירות ואני חייבת להודות-
על התוכן הממוקד מאד, ישומי ובגובה עיניים.
נהניתי במיוחד מהפן האנושי, הנעים והכנה שאת מציגה בהתנהלות העסק במכירות
זה הופך אותי לנותנת שירות נינוחה, מאמינה וקשובה יותר.
בנוסף רשמתי לעצמי מלאאאא נקודות חשובות לשיפור וקידום בעסק בע"ה

ממליצה לכל אישה ועסְקָה להחכים ולהתניע מהקורסים/סדנאות של דבורי
הרבה הצלחה וסיעתא דשמיא לכולנו!

נחמי אנגלרד, עיצוב ופרסום לעסקים ועמותות

דבורי מדהימה,

קודם כל האישיות שלך מעוררת השראה מיוחדת,
היכולת שלך להיות בכזו פשטות וענווה מול מי שאת נמצאת, עם כל הידע והנסיון את מדברת כ"כ לא  מלמעלה.
זה מייד נותן תחושה עממית, כולנו יכולות להגיע רחוק, כולנו יכולות ליצור ולהתקדם.

את מלמדת בצורה מאד מאד בהירה והקשר והתקשורת שאת יוצרת במהלך השיעורים עם הקהל לימדו אותי הרבה.
לקחתי איתי את הנושא של ביטחון במכירה, לא להעלים מידע בנוגע לנושא הכספים.
לתכנן מהלך לפני השיחה ולערוך בקרה.
רק הבוקר ( לפני השיעור) היתה לי שיחה בנוגע לשיתוף פעולה מאד גדול שאני יזמתי,
הרגשתי שברור לי מה תהיינה ההתנגדויות 
שיצופו, מה אענה ומה המהלך שאני רוצה להוביל.

מאד התחברתי לנושא של יצירת סמכות במהלך שיחת מכירה.
 תודה רבה רבה, תמשיכי לתת ולהוביל שינויים!

 

רחלי באיבסקי- מנהלת תוכנית "עולם מלא"- מרצה ומשווקת קורסים קוליים.

נהניתי מאד! בסדנא, קיבלתי המון תובנות, והדברים במחשבה.

שמחתי מאד לראות שחלקים גדולים מתהליך שיחת מכירה – נעשים אצלי באופן אינטואיטיבי.

סימנתי לעצמי 2 נקודות שאני רוצה לשים עליהן דגש לשלב בשיחות מכירה עתידיות בעז"ה:

  1. לשאול שאלה שהתשובה עליה היא "כן"
  2. לשים לב למילים שחוזרות על עצמן, ולהשתמש בהן בחזרה

ומשהו נוסף שממש אהבתי ומתכוונת ליישם בס"ד – מילוי טבלה של תיעוד לידים.

מבינה כמה זה ייתן לי תמונה אמיתית על מצב העסק ואיך ואיפה אפשר לקדם.

תודה על זה ועל כל שאר התוכן המדהים שלך, חוויה לשמוע אותך!

שיפי פוקסמן, מתכננת ומעצבת פנים לפרטיים ולעסקים.

קוראים לי תהילה מגרה אני נותנת שרות למוסדות וגנים לגרפיקה, הדפסה על מתנות והפעלות.

סדנת המכירות שלך עשתה לי סוויץ בראש, הפכתי את כל כוון החשיבה שלי- למדתי שאני מנהלת את העסק שלי ולא הלקוח…

כמו כן הסדנא נתנה לי המון ביטחון לנהל שיחות מכירה בצורה נכונה עם בטחון גבוה.

לפני הסדנא הייתי משנה מחירים לפי הקול בקו השני אבל היום המחיר הוא המחיא ולא משנה איזה פרצוף או קול הוא יחליט לעשות….

נהנתי מאד לשמוע אותך את מדברת עם הרבה בטחון ונכונות לעזור, דוגמאות מוצלחות ומעשיות, הוספת במהלך הסדנא ביטויים שחודרים לראש ומסבירים היטב.

אני חושבת שזה סדנת חובה לכל בעלת עסק, אין משהי שלא יצא עם כלים פרקטיים לעשייה מיידית.

תודה רבה לך תמשיכי לעשות חיל ולהצליח!!!!!!!!

תהילה מגרה

מי אני?

יש שאלות?

כן! הקורס נותן הרבה מעבר לידע – תקבלי ביטחון עצמי ודיוקים קטנים שיגרמו לשיחות המכירה שלך להיסגר בקלות ובטבעיות.

הקורס יעזור לך להרגיש בטוחה, עם סדר ובהירות בראש, ולנהל שיחות מכירה מתוך ביטחון ושלווה פנימית.

אם רכשת את "פיתוח קול עסקי" – הקורס הזה כלול בו. אם רכשת קורסים אחרים, פני אלינו ותקבלי זיכוי על חלקים חופפים.

בהחלט. הקורס מלמד עקרונות פסיכולוגיים אוניברסליים שיתאימו לכל סוג לקוח, כולל מוסדות גדולים.

הקורס כ-5 שעות, מומלץ לצפייה חוזרת. היישום יקח זמן נוסף אך ישתלם בטווח הקצר והארוך.

כן, וגם זמין בפורמט טלפוני מותאם.

הקורס מתמקד בתהליכי מכירה לאחר שכבר יש לך מוצר מוכן. לתמחור ובניית הצעה, בדקי את קורס "פיתוח קול עסקי".

חשוב לי שתצליחי בגדול, ואני שמחה ומסתפקת בפידבקים שלך על התוצאות המדהימות שתראי בע"ה בעקבות הקורס!

דבורי, אני ממש בעניין,

אבל יש לי שאלה קטנה...