פיתוח קול עסקי

תוכנית מעשית לתקשורת עסקית-שיווקית
לכל מי שרוצה לפתח עסק עצמאי
כבר לא מתבססת רק על העבודה כשכירה
וצריכה לקבל לקוחות כמה שיותר מהר
לשווק, למכור ולהגיע להכנסה יציבה.

אִשָּׁה מֻכְשֶׁרֶת;
אַתְּ יוֹדַעַת שֶׁהִגִּיעַ הַזְּזְּזְּמַן לַעֲשׂוֹת שִׁנּוּי

את לפני לידה, או מסיימת חופשת לידה, וברור לך שאין מצב לחזור להיות שכירה איפה שהיית…

את חייבת להתניע את העסק העצמאי שלך שעד היום היה ככה "בקטנה", ולהתחיל להביא ממנו משכורת נורמלית!

את מרגישה שהגיע הזמן להשקיע יותר בעסק,  רוצה להגדיל את החלק של העצמאית ולהוריד שעות מהעבודה שלך כשכירה,

המטרה שלך להפוך את ה'עיסוק' לעסק אמיתי ולהתחיל לקבל יותר לקוחות וכמובן להרוויח יותר בפחות זמן.

העסק שלך התגלגל ככה, הלקוחות הגיעו מפה לאוזן.
התרגלת שאנשים מגיעים כשהם כבר מכירים ויודעים את הכתובת…

תכלס', את רוצה להרחיב את המעגל ולמכור ליותר לקוחות. איך מתחילים?

את בין הזולות בשוק. כשמבחינת הוותק- את בכלל לא מתחילה.

מגיע לך לקבל יותר! אבל איך תתַקשרי את זה?…

כשניסית להעלות מחיר הלקוחות ברחו…

אז את ממשיכה ככה, עובדת קשה מידי ומרוויחה פחות מידי?

גם הקשר עם הלקוחות לא תמיד כזה פשוט.
 לפעמים מנצלים אותך ואת לא רוצה להפסיד את העיסקה

אבל את מרגישה תסכול, חוסר אונים, מרמור ועצבים על עצמך ועל הלקוחות.

אולי כבר פרסמת פה ושם אבל 
מי שכבר התקשר- רק רצה לברר, ולא לקנות…

את לא מוכנה לבזבז כסף על פרסום שלא נותן לך תוצאות
ומצד שני לא יכולה לשבת בשקט. את צריכה לפרנס!
 אז מה כן עושים?

אחרי שכבר מגיעים אליך לידים ויש פניות, את שולחת הצעות מחיר,

עובדת קשה לנסח ולהתאים לכל לקוח באופן אישי,
אבל משהו שם פשוט נתקע

איך גורמים להם לסגור כבר למען ה'?…

את מרגישה סחוטה אחרי שיחות מכירה.
את מסבירה ומדברת ומדברת,

אבל יותר מידי פעמים הלקוחה צריכה לחשוב על זה ונעלמת באלגנטיות?

עם כל הכבוד לטקטיקות בשיווק ומכירות 

את רוצה לקוחות, ברור. אבל בלי לעשות הצגות, בלי מניפולציות,
בלי לרדוף ובלי להרגיש נודניקית.

יש שפה כזו?

בדקת פעם,
איך נשמע ה'קול העסקי' שלך?
ואיך מתנהלת התקשורת השיווקית אצלך בעסק?

היית בטוחה שהמוצר
שלך ישבור קופות

אבל הלקוחות? מעניין את סבתא שלהם.

פרסמת על מבצע
שלא יחזור

מישהו שם לב?

שואלים אותך המון -
ואת מסבירה ומסבירה

אבל שום דבר לא מתקדם משם?...

את משקיעה וכותבת תוכן

האם הם באמת טורחים לקרוא?

השקעת במיתוג אלפים

נו, אז למה הם לא קולטים?...

זה רק בגלל שהם אברכים?...

לא! גם אברכים קונים! הם הצרכנים הכי טובים! אבל גם אברכים הם בני אדם

אַתְּ וְהַלָּקוֹחוֹת
כְּאִלּוּ מְדַבְּרִים בִּשְׁנֵי קוֹלוֹת?

יש קשר בין מה שאת פרסמת -  לבין מה שהלקוחות הפוטנציאליים הבינו?

את מצליחה להשפיע עליהם?

התקשורת עם הלקוחות הקיימים או המתעניינים, מתישה אותך?

יש כאלה ש'שמים פס' על הכללים שלך?

להתקשר ולעשות שיחות מכירה זו הרפתקה מפוקפקת שאת מעדיפה לדחות?

האינטליגנציה הרגילה המוכרת לכולנו- ה- IQ, מקנה לאנשים את היכולות האנליטיות,
את היכולות הקוגניטיביות ואת היכולות האינטלקטואליות.

בעבר המומחים קבעו כי נתוני איי קיו גבוהים יכולים להיות המדד הטוב ביותר
לניבוי הצלחות בחיים ובעולם העסקים.

כיום הוכח מעל לכל ספק כי להצלחה בחיים ובעסקים דרושים מרכיבים נוספים.

מרכיב האינטליגנציה הרגשית ומיומנויות תקשורת
הוא קריטי להצלחה.

הגיע הזמן ל'פיתוח קול עסקי'.
לדייק את הטון
ולייעל את התקשורת

כדי לבסס את העסק
ולהגדיל את ההכנסות שלך!

"כדי לתקשר בצורה אפקטיבית, עלינו להבין שכולנו שונים באופן שבו אנו תופסים את העולם, ולהשתמש בהבנה זו כמדריך לתקשורת שלנו עם אחרים"  (טוני רובינס)

פִּתּוּחַ מְיֻמָּנוּיוֹת הַתִּקְשֹׁרֶת הַשִּׁוּוּקִית
זֶה בְּעֶצֶם כְּמוֹ לַעֲשׂוֹת 'פִּתּוּחַ קוֹל',
לַמְּסָרִים שֶׁהָעֵסֶק שֶׁלָּךְ מַעֲבִיר לָעוֹלָם!

תשמעי מה מסבירה מורה לפיתוח קול, 
ותחליפי את השיר והצליל ב"מסרים שיווקיים":

"פיתוח קול הוא פיתוח הטכניקה הקולית.
זה אומר שאנחנו לומדים להפעיל את הגוף לטובתנו

ככה שיעזור לנו לקבל צליל צלול, מלא, והכי חשוב – מבלי להתאמץ."

אז את מה אנחנו הולכות לפתח?

את הטווח שאנחנו יכולים לשיר בו
(מן הצליל הנמוך ביותר ועד הצליל הגבוה ביותר)

את איכות הצלילים שאנחנו מפיקים כך שיהיו מלאים יותר, נעימים ובעלי גוונים שונים.

את אורך הנשימה שלנו  כדי שיהיו לנו משפטים ארוכים ולא נחנק מחוסר אוויר באמצע

את הסרעפת שהיא שריר חשוב שמתחזק ותומך בווליום שלנו,
ביציבות של הצליל שלא ירעד ובאופי של הקול.

את הביטחון שלנו
בגוף שישיר את מה שאנחנו מתכוונים לשיר

תארי לך מה יקרה בעסק כשאת תהיי אלופה ב-

'לדברר' את המסר שלך נכון

לנשום במקומות הנכונים

ולדבר עם הלקוחות בביטחון
בשפה שהם מבינים
ובמילים שיתיישבו להם על הראש ועל הלב?

הצטרפי לתוכנית 'פיתוח קול עסקי' מאת דבורי כהן
לנשים שרוצות להרחיב את החלק של העסק העצמאי

וּתְקַבְּלִי אֶת הַיֶּדַע, הַכֵּלִים וְהַכּוֹחַ
לְנַהֵל תִּקְשֹׁרֶת עִסְקִית-שִׁוּוּקִית
וּלְהַרְוִיחַ מֵהָעֵסֶק שֶׁלָּךְ!

התוכנית מתאימה לכל אישה מוכשרת 
שרוצה להיות "יותר עצמאית"

כבר לא יכולה להתבסס רק על העבודה כשכירה
וצריכה לקבל לקוחות כמה שיותר מהר
לשווק, למכור ולהרוויח בצורה יציבה.
ובקיצור- 

לסגור יותר עסקאות

ובתכל'ס- להרוויח יותר:

תקשורת טבעית ובריאה יותר עם לקוחות
(בלי להתאמץ. בלי לצעוק. בלי להיות צרודה.)

קשר ברור בין ההשקעה שלך
לבין התוצאות שאת רואה מהעסק- בתכל'ס!

+

+

עם עבודה נכונה בס"ד
גם הקול העסקי שלך יהיה צלול וברור
בלי לגמגם,
בלי להשתתק,
בלי להאלם דומיה.

תתחילי להגיד 'מזמור לתודה',
כי גם את בדרך לנהל עסק טוב, מרוויח ויציב!

תנסחי מסרים שיווקיים חזקים

ותדעי איך להעביר את הערך שלך בטקסטים כתובים ובעל פה- בצורה ברורה שמתיישבת על הלב.

תביאי אליך את הלקוחות

שמחפשים בדיוק אותך,
ותראי כמה קל למכור למי שמחפש את המוצר שלך, במקום לעבוד בלשכנע אנשים שלא צריכים.

תתקשרי בקלות בשיחות מכירה

טלפוניות או פרונטליות. האינטליגנציה הרגשית שלך תתפתח, תביני לעומק את פסיכולוגיית המכירות ותנהלי שיחות מכירה מדויקות מתוך אומץ, סדר בראש והבנה בתהליכי השפעה,
אפילו אם את טיפוס ביישן.

תרגישי בהירות ובטחון

מה לעשות עם לידים שפונים אליך ואיך להוביל את תהליך המכירה בצורה נכונה ומקדמת.

תתקשרי נכון את המחיר שלך!

תתמחרי את עצמך כמו שמגיע לך ובלי להיבהל, ותדעי מה לעשות כדי שהלקוחות יכבדו את המחיר שאת מבקשת.

תגדירי לעצמך את החוקים בעסק שלך

ותצליחי לתקשר
את הכללים והגבולות שלך ללקוחות בצורה שיווקית ונכונה, לטובת כולם, בקול נעים וברור, גם אם את טיפוס פחות אסרטיבי.

תתקשרי נכון את ההצעה שלך!

תכתבי הצעת מחיר מעולה שעוזרת ללקוחות לסגור עסקה.

תדעי להביא אליך לקוחות דרך שיתופי פעולה

בלי לשלם כסף על פרסום, אלא רק עמלות עבור הפניות שנסגרו. יהיה לך "עץ ממליצים" שמזרים לך לקוחות כל הזמן בצורה חכמה וסיסטמתית.

תצאי מהמקום ה'שורד' וה'מגיב', למקום יוזם ופעיל.
ותהיי בעלת עסק מפרנס,
שיודעת להביע במדויק את הערך שלה,
לתקשר לעולם את קול הטוב שיש לה להציע,
להשפיע, וליהנות מהשפע!

ההשקעה שלך
בתוכנית "פיתוח קול עסקי"

9,700 ₪

סבסוד מיוחד של 5,000 ש"ח
על התוכנית לנשים לפני/אחרי לידה,
בשיתוף קרן "יד יוכבד"

470*10
*בכפוף לקריטריונים. מוגבל ל-12 נשים.

ברגע הסליקה את מתחילה לקבל למייל במשך 12 שבועות
את הקורס שיתן לעסק שלך את כל מה שהוא צריך

קולות מהשטח-
לקוחות שקיבלו ליווי מלא מספרות:

*לקוחות שעברו תהליכי ליווי מלא, שכלל גם את הפקת כל חומרי השיווק והפרסום. עלויות תהליך כזה עשרות אלפי ש"ח, את לעומת זאת- מקבלת את כל ההכוונה, הכלים והפרקטיקה- לביצוע והפקה בעצמך, בעלות סולידית ונוחה מאד.

דרורית ברון - קן לתקשורת בונה, ריפוי מערכות יחסים

לאה איינהורן - דולה ומטפלת אקוויליבריו

אביטל שלאגר - תהליכי ליווי לריפוי טבעי

בתיה לאנג - מאבחנת דידקטית ומדריכת הורים

אסתי בראון - מאמנת אמהות להנקה חוויתית ומחוברת

יפי שוורץ - מ' ועד אתר

הילה אורן - מוצרים ומתנות מודפסות וצלמת ילדים

מירי גרינוולד - texture עיצוב גרפי ופרסום

אלישבע גוהר - מאיירת

אסתי זילברמן - תהליכי אימון אישיים והנחיית הורים

שירה בובליל- עיצוב אלבומים דיגיטליים

הצטרפתי לתוכנית כדי שאוכל לקבל כלים להתקדם ולדעת איך לעבוד,
בפרט שפירסמתי באחד העיתונים לפני כחצי שנה והתאכזבתי שהיו כ- 20 טלפונים ורק אחת סגרה.
ומאז לא פירסמתי כי רציתי הכוונה מסודרת ולראות איפה זה נופל.
אני חייבת לכתוב לך משהו חשוב שלפני שלקחתי את התוכנית-  המילים שעזרו לי בהחלטה עוד לפני פגישת פיצוח-
המזכירה שלך אמרה לי "יש לדבורי סיעתא דשמיא מיוחדת כי היא רוצה לעזור לאנשים" – אני חושבת שאת באה ממבט כזה, הלקוח מסתכל אחרת.
כרגע אני עדיין בשלב של הלמידה, 
מאד נהנית מהשיעורים, זה נותן הרבה, רק צריך ליישם…
הדוגמאות והסיפורים מהשטח מחדדים את המסר.
מפגשי הזום מוסיפים מאד כי את מרגישה חלק מקבוצה שלומדת ועוברת איתך את התהליך.
זה דיגיטלי אמנם, אבל זה מאד ברור ומקיף, מסודר ומאורגן, ויש בזה יתרון שתמיד את יכולה לשמוע שוב.
ואני חושבת שתמיד יש למי לפנות אם יש שאלות / עזרה, את מאד אנושית וסבלנית!
 
למי שמתלבטת לקחת את התוכנית- אשמח להמליץ בחום!
 

רבקי גוטמן- אמרגנות דיגיטלית לאירועים

הצטרפתי לתוכנית פיתוח קול עסקי כדי להתחיל את העסק בצורה מקצועית וממקום גבוה.
התוכנית נותנת לי קודם כל מיקוד,
כבר עכשיו אני רואה בעסק הרבה יותר הבנה וסדר
מפגשי הזום נותנים לי הזדמנות לשאול שאלות שעולות עם ידיעה לקבל מענה מקיף.
התוכנית בנויה בצורה מאד נוחה ונגישה, דווקא בגלל הפורמט הדיגיטלי – אני לא חייבת לשריין לעצמי שעה מסוימת ויום. כן צריך ללמוד להנות מזה ולהשתמש בזה יעיל.  
מי שמתלבטת וחשוב לה שמישהי מקצועית תלווה אותה- אני ממליצה!

הַקּוֹל כָּלוּל!

פגישת פיצוח עסקי 1:1 עם דבורי כהן

כדי שתצאי לדרך עם תוכנית שיווקית ברורה ותמקסמי את התוכנית ב100%

שיעורים מפורטים ומוסרטים

לצפיה דיגיטלית נוחה
בזמן שלך ומכל מקום.

גרסה טלפונית של התוכנית

לשמיעה חוזרת מכל מקום

משימות סיכום ותרגילים

כדי שתיישמי תכל'ס
ובאמת תקדמי את העסק

6 סמינרים עסקיים

בזום, כדי שתקבלי מענה,
משוב על חומרים שלך, והכוונה מול דילמות שעולות במהלך הדרך.

קבוצת תמיכה בגוגל גרופ-

עם בעלות עסקים נוספות
שעושות איתך את הדרך הזו.

"למרות שאנו חיים בעידן טכנולוגיית המידע, אנו מוצאים עצמנו לעיתים קרובות כשלים בתקשורת".  (ג'וני טאן)

קוֹל הַפְּרָטִים וּמָה יִהְיֶה לְךָ בַּיָּד:

הקורס מעביר אותך 3 חודשים של למידה אינטנסיבית עד לרזולוציות הכי מעמיקות.

(גם אם ילדת במהלך הקורס- את תמיד יכולה לחזור לחומרים בקצב שלך ולהמשיך ללמוד בזמן הנוח לך)

בכל שבוע את לומדת שיעור מקיף
המחולק לסרטוני וידיאו ברורים ומונגשים בגובה העיניים
כולל דפי סיכום ומשימות לביצוע בכל נושא, כדי שתורידי הכל למעשה.

בנוסף תקבלי כרטיס כניסה לסמינרים עסקיים בZOOM לשאלות ותשובות עם דבורי,
בהם תוכלי להתייעץ, לקבל הכוונה ומשוב ספיישל לשאלות ולדילמות שלך לאורך הדרך.

שבוע 01

מי הלקוחות המדויקים לך? ואיך לדבר איתם כך שירצו להקשיב לך?

השבוע נלמד איך לזהות את השפה שבה הלקוחות שלך מדברים, ולתקשר נכון את המסר שלך כך שתדעי להביא את הלקוחות האידיאליים.

· איך להגדיר את הלקוח האידיאלי שישמח לקנות את המוצר שלך.

· מה הדרך להיות מומחית בתחומך כדי שהלקוחות יהיו מוכנים לשלם לך יותר?

· שלב המחקר- להבין מה באמת הלקוח שלך צריך כדי לבנות פתרון מדויק

· איך להגדיר את העסק שלך ואת מה שאת עושה בכמה משפטים מרוכזים?

· איך להסביר לאנשים ב-3 משפטים מה את עושה ולייצר אצלם סקרנות לשמוע עוד פרטים?

שבוע 02

פרסום ותקשורת שיווקית!

איך תנהלי בחכמה את השיווק והפרסום בעסק מתוך הבנת שפת התקשורת של הלקוחות?

· מהו שיווק?, ומה ההבדל בין שיווק לפרסום?

· איך תבני את משפך השיווק המדויק לעסק שלך?

· המסע שעובר הלקוח- מודל KLTB מרגע החשיפה לעסק שלך ועד לסליקה

· למה את אמורה לצפות כשאת מפרסמת?

· דרכים מגוונות לחשיפה ופרסום שלא עולות לך שקל.

שבוע 03

מודל רווחי לעסק שלך ותמחור

איך לתקשר נכון את המוצר שלך, לארוז ולתמחר, כך שיהיה מדויק לצרכי הלקוח ויגרום לו להתלהב!

· איך מייצרים אריזת מוצר ייחודית
· אלמנטים שחשוב להכניס בהצעת מחיר כדי שהיא תהיה יעילה
· הכירי- שפת התועלות
· בונוסים- מה להציע ואיך לגרום ללקוח להעריך יותר את ההצעה
· מה כדאי: ‘הצעה רזה’ או ‘הצעה מלאה’?
· תמחור- כמה את שווה?
· נוסחה קלאסית לתמחור שירות או מוצר
· בדיקה: עד כמה את מרוצה מהתמחור של המוצר שלך


שבוע 04

ספר נהלים וגבולות בעסק

איך לתקשר נכון את הכללים והגבולות בעסק שלך, ואיך לנהל את החוקיות של העסק כדי שתכבדי את מי שאת ותתנהלי כמו מותג.

· ספר הזהב- נהלים לעסק
· למה חשוב לייצר ספר נהלים לעסק + דוגמאות מהשטח
· איך לתקשר את הנהלים שלך ללקוחות בצורה נעימה ואסרטיבית
· עקרונות חשובים בתקשורת שיווקית
· החלק המנטלי- איך לשמור על יציבות רגשית בלי תלות בטיב התקשורת עם הלקוחות או בהצלחות שיש לך בעסק.

שבוע 05

כתיבה שיווקית שעובדת בשבילך

איך תתקשרי נכון את המסר שלך במילים, ותהפכי את הכתיבה הרגילה שלך לשיווקית ומחברת ולטקסטים שמשפיעים ומניעים לפעולה?

· פורמולות ונוסחאות שימושיות לכתיבה שיווקית אפקטיבית

· כללי אצבע לכתיבה שיווקית אפקטיבית


· טעויות בכתיבה שיווקית ואיך להימנע מהן


· שיטת mark-up – השיטה שתאפשר לך למדוד את איכות הטקסט השיווקי שלך ולשפר אותו בקלות! כדי להגיע לתוצאות הרבה יותר חזקות.

שבוע 06

איך לתת הצעת מחיר משכנעת?

איך תתקשרי את ההצעה שלך ללקוחות ותנסחי הצעת מחיר אפקטיבית כתובה בצורה שיווקית?

· דף מכירה, הצעת מחיר והסכם עבודה- מתי ואיך להשתמש בהם כדי למקסם תוצאות

· מודל לכתיבת הצעת מחיר אפקטיבית

· עקרונות חשובים בהצעת מחיר

· איך לגייס הוכחות חבריות והמלצות ‘מספרות סיפור’ מלקוחות?

· איך להגיש את הצעת המחיר ללקוח

· מהו האורך האידיאלי של הצעת מחיר טובה

· ניתוח דוגמאות להצעות מחיר אמיתיות, עשה ולא תעשה

שבוע 07

ביטחון עצמי בשיחות מכירה!

איך תתקשרי בשיחת מכירה טלפונית או פרונטלית?

ניהול נכון של תהליך המכירה בשיחה, כדי להמיר כמה שיותר לידים ללקוחות משלמים

· איך עושים תהליך מכירה אפקטיבי בלי להרגיש נודניקית
· הסרגל הפסיכולוגי
· הביטחון במכירה ואיך מובילים ומגיעים לסגירה
· מה עושים עם לקוחות שלא סוגרים איתי?
· שלבים בשיחת המכירה ותסריט מערכתי
· סימולציות מהחיים ודוגמאות מהשטח
· המשולש שמשפיע על כל מכירה
· מה עושים עם התנגדויות?
· איפה זירת המכירה שלי?

 “יקר לי”- 8 פתרונות
·‘אני צריכה לשאול את בעלי’- מה עונים?
· תורת הפולואפ ואיך לא להפוך לנודניקית.

שבוע 08

מערכת שיתופי פעולה מניבים

איך מתחילים לייצר רשת של קשרים

ומערך שיתופי פעולה שיזרים לעסק שלך לקוחות על בסיס קבוע

בלי להוציא כסף על פרסום.

איך לאתר את האנשים הנכונים לשיתופי פעולה

עם כמה משתפי פעולה חשוב לעבוד בו זמנית

איך לגרום למשתפי פעולה לעבוד איתך ולהתגייס לטובתך  

איך לעזור למשתפי הפעולה להפנות אליך לקוחות

איך לשמר שיתופי פעולה לאורך זמן

מה עושים כשניסיתי לעשות שיתופי פעולה וזה לא עבד?

שאלות ותשובות על שיתופי פעולה

שבוע 09

בניית רשימת תפוצה ומכירה באמצעות תוכן- חלק א

איך למכור באמצעות רשימת תפוצה

שבע סיבות למה כדאי לבנות רשימת תפוצה

מה המשימות שמרכיבות שיווק במיילים

חמישה שלבים בבניית רשימת התפוצה שלך

איך מייצרים ליד מגנט ומה חשוב לדעת לפני ההחלטה

כללים ליצירת דף נחיתה אפקטיבי + דוגמאות

דף תודה  ואיך למקסם דרכו מכירות

איך לנסח מייל 0 מדויק וחכם

שבוע 10

רשימות תפוצה חלק ב'- הזרמת לידים

איך מזרימים תנועה לרשימה?

עשרה עקרונות לבניית קשר טוב עם רשימת התפוצה שלך

כמה מיילים לשלוח ובאיזו תדירות

איך לבחור מכנה משותף לתכנים ברשימה שלך

מה תדירות השליחה המומלצת

איך למדוד תוצאות

האתגרים של בעלות רשימת תפוצה

שני גורמים אם יפתחו את המייל שלך או לא

מה עושים כשיש הסרות?

שבוע 11

רשימות תפוצה- חלק ג', כתיבה אסטרטגית ברשימה

מכירת מוצרים באמצעות רעיונות

טכניקות ועקרונות לכתיבה מנצחת

תשעה כללים לפני כתיבת מייל

תבניות מנצחות לכתיבת מיילים מוצלחים

מודל לחנות למוצרים פיזיים

מודל רשימת תפוצה לשתפי"ם

מודל לנותני שירות ועוד

מפת מיילים לדוגמא

איך מפתחים אינספור רעיונות לנושאים למיילים מעניינים

הנראות החיצונית של המייל

מיילים לדוגמא

שבוע 12

רשימות תפוצה חלק ד'- ניהול טכני

פתיחת חשבון במערכת דיוור

ניהול אנשי קשר ורשימות

עיצוב ובניה של דפי נחיתה וטפסים

אוטומציות מיילים

מבנה בסיסי של מייל

יצירת תבנית

אפשרויות שליחה ותזמון

בדיקת נתונים, אחוזי פתיחה והקלקות.

הַתָּכְנִית לֹא מַתְאִימָה לְכָל אַחַת.
תִּבְדְּקִי אִם אַתְּ עוֹנָה עַל הַקְּרִיטֶרְיוֹנִים:

את לא מוכנה להמשיך להיות רק שכירה. וגם לא מסתפקת במה שקיים היום בעסק שלך ורוצה יותר לקוחות ויותר רווחים.

את מגויסת להאזנה ולצפייה מלאה בקורס וליישם את מה שתלמדי, כולל לצאת מאזורי נוחות ולעשות גם דברים שלא התרגלת אליהם עד היום.

את יודעת בוודאות שהמוצר שלך מעולה או בדרך לשם, וכבר היו לך לקוחות משלמים עד היום.

את טיפוס מאד נוח ונחמד ומאד טובה ללקוחות שלך ולפעמים זה על חשבונך ואת מחפשת את הנוסחה
איך להישאר נחמדה ומצד שני לנהל עסק רשמי, תקין ומתגמל.

עד היום הרגשת ששיווק ומכירות זה עול וחשוב לך להגיע למצב שאת משווקת ומוכרת בטבעיות ובקלות, ומתקשרת עם הלקוחות בקלילות ובלי לחץ, ויודעת להשפיע עליהם ולתקשר איתם נכון.

ביום יום את בן אדם תקשורתי, שחשוב לו להביע את עצמו, וחשוב לך שהלקוחות יבינו אותך ואת המסר שאת רוצה להעביר, ושתדעי לנהל איתם משא ומתן יעיל, למכור להם אבל בלי לעשות כל מיני טריקים ומניפולציות, ובעיקר- לא לוותר על עצמך ועל הערכים שלך לאורך הדרך.

כמה מילים על דבורי כהן  

דבורי כהן, אסטרטגית, מרצה, יועצת שיווקית ופרסומאית, מנהלת מרכז לקידום בעלות עסקים.
מביאה 15 שנות ניסיון בליווי עסקים, עמותות, חברות ומוסדות בארץ ובחו”ל, בכל החלקים הקשורים לאסטרטגיה, שיווק, תדמית ויח"צ.

עם השנים והניסיון הבנתי שלפעמים מה שעושה את ההבדל בין עסק תקוע לעסק בצמיחה- זה בכלל לא החלק המקצועי!

יתכן שאת אלופה בתחומך, מוכשרת, מלומדת, אבל עדיין משהו לא מספיק מתקדם ואנשים לא מספיק קולטים את הבשורה שלך!

את יודעת למה? כי מה שמשפיע יותר מהכל זה איך נשמע הקול העסקי שלך, איך את מדבררת את העסק, ועד כמה חידדת את יכולות השיווק והמכירות אצלך!

תקשורת היא גם חלק מהצורה שבה אנחנו מנגישים את הכללים, הגבולות וצורת העבודה איתנו,
וגם בחלק הזה אפשר למצוא הרבה בעלות עסקים שסובלות מ’קצר בתקשורת’, שטחים אפורים, לקוחות ממורמרים והרבה עייפות ותסכול.

תקשורת ואינטליגנציה רגשית הן גם מילות מפתח בכל מה שקשור להצלחה של שיחת מכירה.

במשך השנים האזנתי וניתחתי אינספור שיחות מכירה של לקוחותיי,
מתוך מטרה לייעל ולשפר תוצאות.
שמתי לב למנגינה, לטון, לקול ולנימה,
וזיהיתי ששיחות רבות מסתיימות בלי שום תוצאה, בגלל תקשורת לא מספיק מודעת.

לתקשר נכון זו אומנות.

והבשורה הטובה היא- שאפשר לרכוש את זה!!

מאמינה ובטוחה שבס”ד, בעזרת הדרכה נכונה,
גם את יכולה ללמוד לפתח את הקול העסקי שלך,
לתקשר נכון את המסר ואת המוצר.
את תדעי איך להוביל את השיווק בעסק שלך, לנהל אותו נכון,
למקסם את הלידים שפונים אליך ולסגור יותר עסקאות.

טוב שנפגשנו.

הֲבָנַת הַתְּמוּנָה הַמְּלֵאָה אֵיךְ לְדַיֵּק אֶת הַקּוֹל הָעִסְקִי שֶׁלָּךְ,
אֵיךְ עוֹבְדִים מַשְׁפְּכֵי שִׁוּוּק,
אֵיךְ לְנַהֵל תִּקְשֹׁרֶת שִׁוּוּקִית אֵפֶקְטִיבִית
וְלִקְלֹט אֶת הַפְּסִיכוֹלוֹגְיָה שֶׁמֵּאֲחוֹרֵי מַהַלְכֵי פִּרְסוּם-
הִיא מַאסְט לְכָל מִי שֶׁרוֹצָה לָדַעַת אֵיךְ לְנַהֵל עֵסֶק
תִּקְשָׁרְתִּי, יָעִיל, רִוְחִי וּמְשַׂמֵּחַ.

ההשקעה שלך
בתוכנית "פיתוח קול עסקי"

9,700 ₪

סבסוד מיוחד של 5,000 ש"ח
על התוכנית לנשים לפני/אחרי לידה,
בשיתוף קרן "יד יוכבד"

470*10
*בכפוף לקריטריונים. מוגבל ל-12 נשים.

ברגע הסליקה את מתחילה לקבל למייל במשך 12 שבועות
את התכנית שתתן לעסק שלך את כל מה שהוא צריך

התכנית הזאת היא הבונוס הכי משמעותי שאת יכולה לפרגן לעסק האהוב שלך, לעצמך ולמשפחה שלך.

אבל אני כן אוהבת לפנק, אז מניחה לך כאן ארבעה בונוסים שווים:

01

הַקּוּרְס 'פִּתּוּחַ קוֹל עִסְקִי' בְּגִרְסַת שֵׁמַע- לְהַאֲזָנָה טֵלֵפוֹנִית

בנוסף לפורמט הדיגיטלי, תוכלי להתחבר בקלות, ליהנות גם מהאזנה טלפונית
ולהקשיב מכל מקום: בדרך, באוטובוס ובבית.

שווי הבונוס:
זמן זה המשאב הכי יקר שלך.
איך אפשר למדוד??

02

חוֹבֶרֶת עֲבוֹדָה פְּרַקְטִית לְיִשּׂוּם מְפֹרָט וּמִיָּדִי

כדי שתוכלי להוריד לשטח את כל מה שלומדים לאורך התוכנית, ותיישמי בקלות ובצורה שיטתית אצלך בעסק, הכנתי לך סיכום מלא של החומרים+ חוברת עבודה מפורטת מלאה במשימות פרקטיות, בהתאם לנושאים שאנחנו עובדות עליהם, חשוב לי שתרגישי כאילו אני יושבת לידך בזמן הצפיה ומדריכה בדיוק איך ליישם ומה לעשות תכל׳ס כדי שמהקורס הזה באמת יצא לך כסף ותוצאות!

שווי הבונוס :
350 ש"ח

03

קְבוּצַת עֲבוֹדָה סְגוּרָה - לְחַבְרוֹת "פִּתּוּחַ קוֹל עִסְקִי"

קבוצת מייל סגורה רק למשתתפות הקורס, לשיתופים, עזרה הדדית, התייעצות עם חברות הקבוצה, דיונים וסיעור מוחות, ​כדי שתוכלי להתקדם במקסימום!

שווי הבונוס :
279 ש"ח

04

8 מִפְגְּשֵׁי זוּם עִם דְּבוֹרִי, לִשְׁאֵלוֹת וּתְשׁוּבוֹת

זה הזמן שלך לשאול. להתייעץ, לקבל חוות דעת על חומרים והכוונה איך להתקדם, בסמינר עסקי בזום, אחת לחודש, בו תקבלי מענה וייעוץ לשאלות שעלו לך לאורך הדרך.

שווי הבונוס:
1,800 ש"ח

נִשְׁאֲרָה לָךְ שְׁאֵלָה?
מִתְלַבֶּטֶת אִם אַתְּ מַתְאִימָה?  

אנחנו כאן בשבילך! 

השאירי פרטים ואנחנו נחזור אליך בעז"ה
(הסבסוד מקרן יד יוכבד ע"ס ₪5,000 מוגבל ל12 נשים בלבד)

מרכז קידום וליווי שיווקי לעסקים

כל הזכויות שמורות לדבורי כהן Beeing Center

בשורה משמחת!

סבסוד מיוחד של 5,000 ש"ח
על התוכנית
לנשים לפני/אחרי לידה,
בשיתוף קרן "יד יוכבד"

*בכפוף לקריטריונים. מוגבל ל-12 נשים.