איך למכור באמצעות

תוכן שיווקי
ברשימת תפוצה

להפוך רשימת תפוצה לערוץ שיווק עוצמתי שמביא לך לקוחות משלמים

עלות הקורס

1,350 ש"ח

מה לומדים?

איך להקים, לנהל ולמנף רשימת תפוצה שתביא לך לקוחות מדויקים שמחכים לתוכן שלך – ורוצים לקנות ממך. קורס פרקטי וממוקד שנותן לך כלים ואסטרטגיה ברורה ליצירת מיילים שמוכרים, עם הדרכה טכנית מלאה ודוגמאות חיות מהשטח.

1

מגנט לידים שאי אפשר לעמוד בפניו
איך ליצור מתנה חינמית שתמשוך לקוחות מדויקים לרשימה שלך,
גם כשהשוק מוצף במתחרים.

דפי נחיתה אפקטיביים
מה הופך דף נחיתה ליעיל?
תלמדי נוסחה ברורה ותראי דוגמאות חיות של דפים שעובדים בשטח.

2

להזרים תנועה לרשימה שלך
איך לגרום לאנשים להצטרף לרשימה שלך באמצעות פרסום אורגני וממומן, ואיך לשלב ביניהם בצורה חכמה ורווחית.

3

10 עקרונות לבניית קשר אמיתי עם הרשימה
איך לגרום למיילים שלך להיות מעניינים, להיפתח בקביעות, וליצור קהל שמחכה לתוכן שלך בקוצר רוח.

4

לכתוב כותרות שמוכרות (בלי להבריח את הקוראים)
תלמדי איך לכתוב כותרות שיגרמו לקוראים לפתוח את המיילים שלך – בלי פרובוקציות מוגזמות.

5

מה עושים עם הסרות?
איך להתייחס להסרות מהרשימה, מה לומדים מהן, ואיך לשפר את הכתיבה בעקבותיהן בלי להתרגש יותר מדי.

6

למכור בלי למכור
למכור מוצרים דרך מכירת רעיונות –
טכניקות פסיכולוגיות פשוטות שיעזרו לך למכור הרבה יותר בקלות.

7

9 כללים לפני כתיבת מייל
פעולות הכרחיות שיהפכו את הכתיבה שלך לממוקדת,
מרגשת ואפקטיבית בכל פעם מחדש.

8

רשימת מכולת לכתיבה שיווקית מוצלחת
מה חייב להופיע בכל מייל כדי שייצור חיבור אמיתי,
יחמם לקוחות פוטנציאליים – וימכור בשבילך.

9

6 תבניות מנצחות למיילים מוצלחים
קבלי 6 פורמטים מדויקים למיילים חזקים,
כולל דוגמאות מהשטח שתוכלי ליישם מידית בעסק שלך.

10

מעיין הרעיונות שלך התייבש?
איך לייצר אינסוף רעיונות לתוכן חדש, רענן ומעניין –
גם כשנדמה לך שאין יותר מה לומר.

11

מודלים שונים לרשימות תפוצה
איזה תוכן מתאים לעסק שלך
ואיך לא ליפול למלכודת "העתק-הדבק" שמבריחה את הלקוחות.

12

הנראות החיצונית של המיילים שלך
איך לעצב ולסדר את המיילים כדי שהלקוחות יקראו אותם בקלות,
בלי לוותר על אף מילה.

13

שיעורי בונוס

הדרכה טכנית שלב אחר שלב במערכת הדיוור SMOOVE:

  • פתיחת חשבון
  • ניהול אנשי קשר ורשימות
  • בניית דפי נחיתה וטפסי הרשמה
  • כתיבת מיילים ותזמון אוטומציות
  • ניתוח נתונים ואופטימיזציה

14

הגיע הזמן לצאת לדרך
לעשות כסף אמיתי
מרשימות תפוצה

אני מנהלת רשימת תפוצה כבר מעל שלוש וחצי שנים,
החוויה שלי היתה תסכול!
מה אני עושה? מה אני כותבת?
ואיך אני מתפעלת את הרשימה?
ובשביל מה להביא לידים חדשים?

אחרי הקורס של דבורי יצאתי מהבועה.
פתאום ראיתי את התמונה השלמה.
ראיתי איך מתחילים, איך ממשיכים, מה המטרות,
איך מתפעלים ביום יום, איך בונים תוכן מסודר…

הקורס הזה נתן לי הרבה סדר ובהירות בנושא,

נהניתי במיוחד מהסדר…
אין לאן להאבד הכל מסודר,

הכי מדהים היה, שברגע שסיימתי את הקורס – התחלתי לבנות אסטרטגיה לחודשיים הקרובים!

החוויה שלי זה תחושה של שליטה,
בקורס הזה תקבלי מענה מההתחלה איך לפעול עם אסטרטגיה.
אני חושבת שלהיות בטוחה במה שאת עושה ולהיות מנהלת ולעשות דברים בידיעה ובשליטה ולא להיות מנוהלת- שווה כל שקל… ממליצה ממש!"

 

אביגיל במברגר-מאמנת מנטלית, תהליכי אימון, סדנאות וקורסים

דבורי האלופה!
למדתי אצלך את הקורס
"באזז לרשימת תפוצה"
הכל היה כל כך ברור ומובן,
חידשת לי הרבה!
ומה שהכי שווה- המפגשי זום, שם קיבלתי משוב ועזרה מדויקת
על הדף נחיתה, מיילים שכתבתי ועוד,
וזה עוד חוץ מכל הידע השיווקי שנחשפתי אליו במפגשי הזום!
היום הכתיבה שלי הרבה יותר זורמת, שיווקית וממוקדת.
ממליצה בחום לכל בעלת עסק
שרוצה לפתוח רשימת תפוצה
ולא יודעת מאיפה להתחיל-
עופו על זזזזה!
חיה צייטלין,מעבירה סדנאות אומנות למוסדות, בת מצוות, ואירועים שונים.

חיה צייטלין- טביעת אצבע

רכשתי את הקורס כדי רציתי שכמה שיותר נשים/בנות יכירו את העסק
שנותן מענה מקיף ומקצועי בעולם התעסוקה.

התכנים עשו לי סדר בראש…מהיכן להתחיל, קיצרו לי תהליכים ונתנו לי פוש לעשות ולהתקדם.
ממליצה למי שבקטע של "לקום ולעשות"
(כי אחרי הכל זה דורש לא מעט זמן ומאמץ),
אז לקחת את הקורס בלי לחשוב פעמיים.

דומינו- שיינדי קליין, יעוץ ואימון תעסוקתי

בשעה טובה סיימתי את הקורס בנושא רשימת התפוצה
אני חייבת לומר לך שמאד החכמתי
אני מסתכלת על הדיוורים הקודמים שלי ונחרדת
עכשיו סוף סוף אני מבינה את השיטה ויכולה לנהל רשימת תפוצה
הכל בזכותך דבורי
הקורס מובן ונעים לצפייה
כל רגע שהיה לי פנוי (הבעיה שהיו מעט מדי) נכנסתי ולמדתי
בקיצור— תודה ושוב תודה ותמשיכי הלאה להפיץ את הקורס
בזכותך לכולנו יהיה מיילים מרתקים ולא מטרידים.

גיטי רינגל, מפיקה תוכניות

לקורס נרשמתי כשעמדתי לפני שדרוג והגדלת העסק ורציתי לפתוח רשימת תפוצה.
הקורס מלא בפרקטיקה. ותכנים שחידשו לי המון
אז אם את עומדת לפתוח רשימת תפוצה או שיש לך כבר – שווה ביותר ומשדרג!

יהודית ברונפמן מפיקה ומשכירה תכניות לבי"ס

אני אסטרטגית וכותבת שיווקית.
רכשתי את הקורס כי אני כותבת תוכן ללקוחות, אבל לא היה לי מספיק ביטחון, הרגשתי שחסר לי עוד,

התכנים חידשו לי הרבה! נכון שעשיתי את זה עד היום, אבל הסדר, הבהירות,
ובעצם הרבה דברים שלא ידעתי התבהרו לי, הקורס מלא פרקטיקה, בנוי בצורה שעוטפת את רשימת התפוצה בכל אחד מהשלבים שלה

ומתאים לכל בעלת עסק שמתאים לעסק שלה רשימת תפוצה
המדהים הוא שכל אחת תמצא בקורס את מה שהיא מחפשת
כי דבורי נתנה כאן הרבה חומר מכל הכיוונים ומצד שני הכל מאוד ממוקד!
אם את מחפשת משהו שילמד אותך איך מפעילים רשימת תפוצה, מבחינת תוכן- זה זה!

מלכי הרשקוביץ

הקורס מייד משך אותי. תמיד אהבתי לכתוב רשימות תפוצה, ורציתי לקבל את כל הידע על מגש של זהב,
התכנים ערכו סדר בכל הבלבול,  למדתי כבר הרבה, אבל כזה חומר מסודר וממוקד עוד לא ראיתי!!!
הקורס עורך סדר בכל הנושא של כתיבה לרשימות תפוצה,
ומעניק כלים פרקטיים עם דוגמאות יישומיות והכל בצורה מרתקת ומחדשת!
בעקבות הקורס שיניתי את נוסח הכתיבה שלי, וישבתי לחשוב על מטרות בהלימה לנלמד.
אז אם את רוצה לפתוח רשימה/ לחמם את הלקוחות/ להתחיל לעבוד בתחום – רוצי על באזזזז!!!

שושי מנדל- יוצא דופן

קורס מושלם שעושה סדר ונותן את כל הכלים לניהול רשימת תפוצה מאפס
התחלתי להכין תשתית לרשימת תפוצה לעצמי, וגם החלטתי על רעיון גדול שאותו אני מוכרת
ממליצה לכל אחת שמתלבטת אפילו רק בשביל הרוגע..

רוחי דיקמן Dikman – מעצבת גרפית וכותבת שיווקית

מי אני?

יש בונוסים!

25% הנחה על מנוי במערכת הדיוור smoove

ערכת סיכום של כל החומר הנלמד בקורס

יש שאלות?

 כן, במיוחד אם הרשימה שלך לא מביאה לך מספיק הכנסות. תלמדי איך להפוך את הרשימה למכונת מכירות אפקטיבית.

כן! יש אסטרטגיות ייעודיות למכירת מוצרים דרך תוכן מעניין וממוקד, לא משנה איזה עסק יש לך.

כי כאן תקבלי ניסיון מהשטח ולא תיאוריות. תלמדי מדבורי כהן, מומחית עם עשרות רשימות תפוצה מצליחות.

אפשר להצטרף לליווי VIP בו נבנה עבורך הכל מא' עד ת', כולל דפי נחיתה, מיילים ואסטרטגיית תוכן מדויקת. תפני אלינו לבדוק התאמה.

הקורס בנוי בצורה ידידותית, עם יחידות קצרות ונגישות, כולל גרסת האזנה טלפונית. אם עדיין קשה לך – אולי פחות מתאים לך הפורמט הדיגיטלי.

כן! כתיבה שיווקית היא פשוטה וממוקדת. לא צריך להיות "ספרותית" – צריך להיות מדויקת וברורה.

כשעושים את זה נכון, רשימת התפוצה שלך תהיה אהובה, מעניינת ותביא לך לקוחות חדשים בלי "לחפור" להם.

רשימת התפוצה מחממת לך לידים שיהפכו לשיחות מכירה קלות ונעימות הרבה יותר. עדיין יהיו שיחות, אבל הן יהיו הרבה יותר אפקטיביות.

כן, כולל פורמט טלפוני מותאם, הכל כדי שתוכלי ללמוד בנוחות שלך ובקלות.

דבורי, אני ממש בעניין,

אבל יש לי שאלה קטנה...